کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

در جام واگنر چه گذشت؟ | چالش جدید برای بهروز عطایی

  • کد خبر: ۱۲۲۳۰۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
در جام واگنر چه گذشت؟ | چالش جدید برای بهروز عطایی
تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت جام واگنر توانست سه بازی تدارکاتی سطح بالا را مقابل حریفانش برگزار کند تا برای مسابقات قهرمانی جهان به آمادگی برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار شد و در نهایت لهستان عنوان قهرمانی را کسب کرد. پس از میزبان، تیم‌های ملی آرژانتین، ایران و صربستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
مردان والیبال ایران در سال ۲۰۲۲ برای سومین بار در جام واگنر شرکت کردند و برای نخستین بار روی سکو این مسابقات رفتند. تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ در این رقابت‌ها شرکت کرد و در هردو دوره، به مقام چهارمی دست یافت.
شاگردان بهروز عطایی در این دوره از مسابقات به ترتیب به مصاف لهستان، صربستان و آرژانتین رفتند که حاصل عملکرد آن‌ها دو شکست و یک پیروزی بود. واقعیت این است که در چنین تورنمنتی نتیجه برای هیچکدام از تیم‌ها مهم نبود، چراکه همگی خود را برای حضور در رویداد والیبالی مهمتری به نام قهرمانی جهان آماده می‌کردند.
تمام تیم‌ها در بازی‌های مختلف از ترکیب‌های متفاوت استفاده کردند تا بتوانند ارزیابی درستی از شرایط تیم خود داشته باشند و ترکیب اصلی‌شان را برای مسابقات قهرمانی جهان پیدا کنند.
در تیم ایران هم با عملکرد خوب ملی‌پوشان در جام واگنر، چالش جدیدی برای بهروز عطایی ایجاد شد. ملی‌پوشان کشورمان به قدری خوب ظاهر شدند که حالا عطایی برای انتخاب ترکیب اصلی کار سختی دارد؛ البته این موضوع در نهایت به سود تیم ملی خواهد بود چراکه تیم ملی با تعدادی بازیکن آماده راهی رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد شد.
بازیکنانی همچون جواد کریمی، علی اصغر مجرد و محمدجواد معنوی‌نژاد که مدتی دور از میادین بودند، بازگشت پرفروغی داشتند و کادر فنی را بسیار امیدوار کردند. بازیکنانی همچون اسماعیل‌نژاد، وادی، عبادی‌پور، اسفندیار، حضرت‌پور و … هم تلاش کردند تا از این فرصت نهایت استفاده را کرده و به اوج آمادگی برسند. جوانانی همچون مرتضی شریفی، امیرحسین توخته و مهدی جلوه و… هم توانستند در این تورنمنت به تجربیات خود اضافه کنند تا در مسابقات قهرمانی جهان کمترین اشتباهات را مرتکب شوند.
نتایج کامل مسابقات جام واگنر به شرح زیر است:

روز نخست:
آرژانتین ۳ – صربستان یک
لهستان ۳ – ایران صفر

روز دوم:
ایران ۲ – صربستان ۳
لهستان ۳ – آرژانتین صفر

روز سوم:
ایران ۳ – آرژانتین ۲
لهستان ۳ – صربستان صفر

جدول رده بندی این دوره از مسابقات به شرح زیر است:
لهستان ۳ برد و ۹ امتیاز
آرژانتین یک برد و ۴ امتیاز
ایران یک برد و ۳ امتیاز
صربستان یک برد و ۲ امتیاز
در پایان این تورنمنت مسئولان برگزار کننده اسامی برترین بازیکنان را اعلام کردند که به شرح زیر است:

بهترین اسپکر: پالاسیسوس از آرژانتین
بهترین مدافعان: کوچانوسفکی از لهستان
بهترین زننده سرویس: صابر کاظمی از ایران
بهترین دریافت کننده: سمینیوک از لهستان
بهترین لیبرو: پکوویچ از صربستان
بهترین پاسور: مارتین یانوش از لهستان
ارزشمندترین بازیکن: کوچانوسفکی از لهستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->